Spørgsmål og svar


Hvornår må man samle ind?
Du må samle ind digitalt med din personlige indsamling hele året rundt.

Kan jeg støtte via MobilePay?
Du kan sende et valgfrit beløb til 114400 og støtte Folkekirkens Nødhjælps arbejde.

Hvorfor skal man oplyse sin e-mail, når man skal donere - hvad bruger I den til? 
Din email bruges til at sende dig en kvittering for dit bidrag. Derudover fortæller kvitteringsmailen, hvordan du kan få skattefradrag for din donation.

Kan man trække sit bidrag fra i skat?
Ja, følg linket og se hvordan her: Få skattefradrag for donationer i 2022

Hvem kan jeg kontakte for spørgsmål og hjælp?
Du er velkommen til at ringe på tlf. 3318 7766 og blive vejledt mellem kl. 9 og kl. 15. 

Kan man ændre logo/profilbilledet?
Logobilledet på holdsider kan du desværre ikke ændre. Har du en personlig indsamling, kan du godt ændre logoet. Vælger du ikke et logo, får du de farvede Avatars med bogstaver.

Min/vores indsamling er ikke synlig på hjemmesiden?
Har du fået en mail og valideret linket, og findes indsamlingen ikke under ”Dine indsamlingssider”, når du logger ind på din bruger, er noget desværre gået galt. Så må du meget gerne prøve igen. Start en indsamling, mens du er logget på din bruger.